zaterdag 17 november 2012

Koh Tao & Khao Sok



Sawasdee Kap/ Sawadee Kah!
Weer een weekje voorbij dus tijd voor een nieuw verslag!

Ben en ik melden met trots dat we beide certified open water divers zijn sinds donderdag! In Koh Tao na een beetje twijfelen toch besloten de duikcursus te volgen en man, wat een geweldige 4 dagen waren dat! Behoorlijk intensief ook wel want in de voormiddag kregen we 3 uur les en in de namiddag gingen we de zee in! Ben, ik, Carolina uit Spanje, Claudia uit Duitsland en onze instructrice Astrid uit Oostenrijk. Tof groepke en we zijn echt blij dat we het gedaan hebben. Ook voor het vervolg van onze reis gaat dat misschien nog voor mooie ervaringen zorgen!

Na de cursus nog een dagje volledig niks gedaan. Genoten van Koh Tao, het snorkelen, het lekkere eten en de mooie zonsondergang op het eiland. Vrijdagavond de nachtboot naar Surat Tani geregeld, meer in het zuiden van Thailand. Ook een heuse ervaring! Boot met 2 verdiepingen en per verdieping 70 smalle matrasjes naast elkaar. Raampjes open, voetjes buiten en al kijkend naar de sterren en meewaggelend op de golven in slaap gevallen voor een aantal uurtjes. 

Sinds vandaag in Khao Sok National Park waar vooral wandelen en zwemmen in het meer op het programma staat. Het plan hierna is doorgaan naar Maleisie maar aangezien dat plan ook zowat elke halve dag verandert, ga ik het hierbij laten. 21.45u hier. Pintje drinken en bedje in. Vandaag nog of morgen volgen de eerste foto’s!
Slaapzacht en tot snel!

1 opmerking:

  1. Lees het nu pas lijkt me allemaal leuk.. Die duikcursus zou wel niks voor mij zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen